Kuidas tehakse maailma parimat kohvi Coffee People’it teab ilmselt iga head kohvi armastav eestlane. Tallinna külje all asuvas kohviröstlas on ühendatud eetiline ja kvaliteetne tootmine, seal sündiv kohv on keskkonna-sõbralikult röstitud ning selle kasvatanud kohvifarmerid õiglaselt tasustatud. Nagu kohviinimeste nimigi ütleb, on ettevõte seadnud esikohale inimesed, kes on kohviga seotud – farmerid, röstijad ning ka kohvijoojad – jagades valmistajatele tehtud töö eest väärilist tunnustust ning võimaldades kohviarmastajatel saada tõeliselt head kohvi.

Loetumad uudised

1
2
3
4
5
Lipsufabrik rõõmustab kandja kaela ja vaataja silmi OÜ Lipsufabrik toodab kvaliteetseid, klassikalise lõikega lipse ja kasutab selleks kõrgekvaliteedilisi Saksamaal, Itaalias ja Hiinas kootud kangaid. Lipse õmmeldakse siin käsitsi, mis lisab igale tootele tubli annuse isikupära. Erinevate kangaste puhul kasutatakse erineva kaaluga voodrit, mis võimaldab igal lipsukandjal valida oma eelistatud lipsusõlmele vastav toode. Peale lipsude hakkavad peagi siinsete meistrite käe all valmima ka kootud polüester- ja siidkangast traksid.
HUUM-i keris annab kõvasti leili, kaunistab lavaruumi ja on kaugjuhitav Siim Nellis alustas ettevõtlusega interneti teel saunatarvikuid müües. Seejuures koges ta, et turult puuduvad võrkelektrikerised, millel on tavapäraste keriste ees mitmeid eeliseid. “Hakkasime oma toodet välja töötama, ületasime hulga takistusi ja jõudsime tulemuseni,“ ütleb Siim, kes on 2013. aastal asutatud osaühingu HUUM juhataja ja üks omanikke. Mehe äriideeks oli ühendada elektrikeriste parimad omadused ja kaasaegne põnev disain.
Supertoidud Boost Yourself aitavad lahendada terviseprobleeme Kaks meest – üks Saare-, teine Mulgimaalt – tundsid end kehvasti, aga sõid ennast terveks ja nüüd aitavad seda teistelgi teha. Sven Nuum ja Teet Torim ei varja, et avastasid smuutid umbes viis aastat tagasi otsides lahendusi isiklikele tervisemuredele. Nuumil oli probleeme kopsudega ja selgus, et tema hädad olid suures osas põhjustatud ebaõigest toitumisest. Torimit vaevas kontoritöötajate seas laialt levinud krooniline väsimus. „Jõin 5-6 tassi kohvi päevas, sõin juhuslikult ja õhtul kell kuus valdas mind totaalne väsimus,“ meenutab Torim.
Mahlamaailma revolutsioon toimus Eestis HeyDay meeskond on teadlikult valinud ökoloogiliselt puhta tooraine, eelistatakse eestimaiseid aia- ja metsasaadusi: peeti, porgandit, kurki, astelpaju, jõhvikat. Juurde tuuakse Skandinaavia mahetoodangut. Mahlu valmistatakse naturaalsetest viljadest, mis on kasvanud ilma kahjulike väetiste ja kahjuritõrjevahenditeta. Värske tooraine läbib enne töötlemist põhjaliku kontrolli, et neist saaks valmistada eriti hea kvaliteediga mahemahla. Imestama paneb, millest küll mahla ei tehta, isegi ingverist saab mahla kätte. Tooraine kogused on küllalt suured, nii vajatakse korraga tuhat kilo õunu, et saada seitsesada liitrit mahla. Mahlasegude valmistamisel soovitakse omavahel kokku segada vähemalt viie komponendi mahlad.
Hobist alguse saanud ettevõte Kõik lapsevanemad teavad, kui oluline riietusese on müts. See ei tohi mänguhoos peast kaduda, ei tohi silmadele vajuda, peab katma kõrvu ja ka hea välja nägema. Just selliseid ideaalseid mütse otsiski Merle 2011. aastal oma lastele. Kuigi kauplustes on müügil kõikvõimalikke lastemütse, ei leidnud Merle sobivat ja disainis selle ise. Uhke ja pilkupüüdev müts jäi silma ka Merle sõbrannadele, kes soovisid samuti oma lastele selliseid peakatteid. Üsna kiiresti läks jutt tutvusringkonnas laiali ning nii mõnigi kord avastas Merle ennast öösiti järjest uusi mütse õmblusmasinal kokku vuristamas. 2014. aastal mõistis ta, et hobist on saanud ettevõte ja nii sai alguse Breden Kids, mille nimi küll toona oli Bluebird.
Tagasi üles
Back