Sony: 3D ei ole tarbijatele eriti oluline

3D prillid, pilt on illustratiivne.

FOTO: SCANPIX

Sony Suurbritannia regiooni juht Fergal Gara ütles intervjuus Eurogamerile, et 3D ei ole suutnud tarbijate seas läbi lüüa.

«Nii filmide, kui ka mängude juures ei ole 3D-prillide kandmine ja selle kaudu 3D-pildi kodune tarbimine eriti populaarne,» ütles Gara.

Selle ühe peapõhjusena näeb Sony tippjuht 3D prillide tülikust, näiteks nõuavad need täielikku ekraanile keskendumist, piirates muid samal ajal tehtavaid tegevusi.

Gara polnud kindel, kas ka prillivaba 3D-tehnoloogia suudab endale panustatud lootusi täita.

«Me ei ole siiani näinud ühtegi tapvalt head tehnoloogilist lahendust ning ma ei ole täiesti kindel, kas mõni üldse luuakse,» jäi ta pigem pessimistlikule seisukohale.

Tagasi üles