Ettevõtjail tuleb reklaami eest soolasemat hinda maksta

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtjail tuleb reklaami eest soolasemat hinda maksta.
Ettevõtjail tuleb reklaami eest soolasemat hinda maksta. Foto: Mihkel Maripuu

Uuest aastast tõstab Tallinn reklaamimaksu tasemele, kus see oli enne majanduskriisi – reklaamipinna ruutmeetri eest tuleb linnale tasuda 45 eurosenti päevas, kirjutab Äripäev.

Ettevõtjatel tuleb seega alla neelata lisaks selle aasta alguses neljandiku võrra kerkinud määrale veel 12-protsendiline maksutõus.

Tallinna ettevõtlusameti reklaami- ja müügimaksu osakonna juhataja Riina Koit ütles, et järgmisel aastal kehtima hakkav maksumäär kehtis ka 2009. aastal, kuid seoses majanduskriisiga alandati maksumäära 2010. ja 2011. aastaks, mil see oli 32 eurosenti.
Selle aasta algusest on maksumäär 40 eurosenti.

«Kuivõrd majanduses toimus paari aasta jooksul elavnemine ja üldine majanduskliima paranes, otsustati 2011. aasta sügisel, et 2013. aastast enam maksumäära ei alandata,» ütles Koit. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles