«Hea, et suutsime tuua raudteele rahvusvahelise kogemusega tippjuhi, kes on ennast ettevõtte juhina tõestanud ka keerukates oludes,» ütles EVR Infra nõukogu esimees Taavi Madiberk.
Madiberk: raudteed tuleb hakata tunduvalt efektiivsemalt kasutama
Tema sõnul polnud juhi otsingud Eesti Raudteele kerged, sest latt seati kõrgele. Juht pidi vastama kolmele kriteeriumile – olema juhtinud suurfirmat, valdama kliendikesksusele ja kuluefektiivsusele orienteeritud mõtteviisi ning tundma Ida turgu. «Asmann vastab kõikidele nendele nõudmistele – on juhtinud üksusi, kus töötajate arv on samas suurusjärgus Eesti Raudtee inimeste arvuga, läbinud pangajuhina edukalt kriisid ja ta tunneb ka ida ärikultuuri eripärasid.»
Madiberk ütles ka, et oluline on Asmanni rahvusvaheline töökogemus Lääne suunal, sest Eesti Raudtee peab pikemas perspektiivis olema võimeline eest vedama Rail Baltica trassi rajamist.
Millised on peamised ootused uuele juhile? «Peamiste ootuste osas juht peab tagama ettevõtte kuluefektiivsuse, sälitama reisijateveo taristu kvaliteedi ning tegema aktiivset tööd kaubaveomahtude tõusu nimel,» ütles Madiberk. «Jagunemisjärgsel Eesti Raudteel peamine väljakutse peitub loodud raudtee läbilaskevõime efektiivsemas kasutamises. Raudtee läbilaskevõime on tunduvalt kõrgem kui raudteel liikuvad kaubamahud.»