iDeal kampaania

Maxima: inimestel on, mille eest tarbida

Erkki Erilaid.

FOTO: Laura Oks

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid seletab juulikuu jaemüügi kasvu Eestis sellega, et inimesed julgevad tänu palgatõusule ja säästetud rahale rohkem tarbida.

«Inimesed on hakanud liikuma väiksematest poodidest suurematesse, allahinnatud kaubale eelistatakse valikut, ostetakse julgelt seda, mida igapäevaselt tarvis ei lähe,» ütles Erilaid E24-le.

Erilaiu sõnul on jaemüügis tunda 2005, 2006, 2007 aastatel olnud heade aegade tagasitulekut ning näeb kasvu jätkumas ka tulevikus.
«Juhul muidugi, kui üldine olukord püsib stabiilne ning siin mõned riigid pankrotti ei lähe,» lisas ta.

Sarnaselt statistikaametile tõdes ka Erilaid, et tunda on tööstuskaupade müügi kasvu, sel aastal võib tegu olla lausa rekordiliste numbritega.

«Tööstuskaupade puhul on näha, et eelistatakse varasemast rohkem bränditooteid,» lisas ta.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles