Infokataloog esitab firmadele arusaamatuid arveid

Martin Smutov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Infokataloogi kodulehekülg
Infokataloogi kodulehekülg Foto: Repro

Firmajuht Enn Paut sai eelmisel kolmapäeval autoga sõites ootamatu telefonikõne, misjärel sai ta infokataloogist 118 Finder kopsaka arve.

«Sooviti täpsustada firma kontaktandmeid,» rääkis Paut telefonikõnest, kirjutas Õhtuleht.

Kolm päeva hiljem tuli Pautile internetis tegutsevast infokataloogist 118 Finder arve ja aastase teenuse eest küsiti 60 eurot, mis tuli üle kanda nädala jooksul.

Ent Paut pole ainus, kes on saanud 118 Finderilt põhjendamatu arve, sest infokataloogi avaleheküljel esile tõstetud firmadest kinnitavad vaid kaks, et on tellinud teenuse teadlikult, ülejäänud said arve ootamatult.

118 Finderi klienditeenindusega ühendust võttes keeldub infokataloogi esindaja Kadri Tasar telefonivestlusest, öeldes, et kui klientidel peaks teenuse või lepinguga seoses midagi arusaamatuks jääma, tuleks pöörduda klienditeeninduse poole.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles