Premia: jäätiseturu reklaamide maht ilmselt kõigi aegade suurim

Katre Kõvask

FOTO: Peeter Langovits

Eesti ja teiste Balti riikide jäätiseturge iseloomustas teises kvartalis agressiivne turundustegevus kõigi peamiste turuosaliste poolt, kirjutab Premia Foods teise kvartali majandustulemuste aruandes.

«Jäätisereklaami maht oli ilmselt kõigi aegade kõrgeim,» ütles Premia Foodsi turundusdirektor Katre Kõvask analüütikutele ja ajakirjanikele ettevõtte majandustulemusi tutvustades.

Külm kevad ning jahe juuni mõjutasid negatiivselt jäätiseturgu ja tarbimist kõigis Balti riikides. Premia jäätisemüük kahanes esimesel poolaastal 11,9 protsenti ehk 1,9 miljoni euro võrra 14,4 miljoni euroni.

«Teine kvartal oli nagu Heiki Nabi finaalmatš kuubalasega – punnitad ja punnitada, aga kasu ei midagi» ütles Kõvask.

Tagasi üles
Back