Jungent Group ostis ära Vertigo kaubamärgi

Imre Kose

FOTO: Peetr Langovits

Jungent omandas Vertigo kaubamärgi ja jätkab koostööd Vertigo Gourmet OÜga.

Jungent Group OÜ ostis kaubamärgi sel aastal eesmärgiga laiendada Vertigo esmatarbekaupade valikut. Esmane eesmärk on võtta kasutusele kvaliteedimärk «Vertigo soovitab».

Kvaliteedimärk Vertigo lisatakse kaupadele, mis on Eesti tarbijale uudsed ja suhteliselt tundmatud, kuid mille kvaliteedis on Vertigo meeskond veendunud.

Vertigo Gourmet kaubamärk hõlmab endas värskeid pagaritooteid, küpsetisi ja lühema realiseerimisajaga toitu-jooki. Selle märgi loojad Peeter Tava ja Imre Kose oma meeskonnaga jätkavad Gourmet tootesarja arendamist iseseisvalt.

Jungent Group nõukogu liikme Kait Liinevi sõnul on kavas kaubamärki tutvustada ka Lätis ja Leedus.

Vertigo märgi kasutamine on reguleeritud läbi litsentsilepingu kaubamärgi kasutamiseks.

Tagasi üles