Tõusev superjõud nõuab kallist konjakit

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hennessy konjaki luksusvariant
Hennessy konjaki luksusvariant Foto: AFP / Scanpix

Tärkavate turgude janu luksuslike käekottide, moeriiete ning kalli šampanja ja konjaki järele ei ole tänavu esimese poolaastaga vähenenud, näitavad Prantsuse firmade LVMH ja PPRi tulemused.

LVMH – Louis Vuittoni käekottide, Diori parfüümide ja Dom Pérignoni šampanja omanik – kandis ette 28-protsendilise puhastulu kasvu (1,7 miljardile eurole). Müük kasvas Hiinas ja mujal Aasias, aga ka USAs. Elavnemist võis täheldada Jaapanis.

Kõige kiiremat sõitu tegi LVMH veinide ja kangema kraami divisjon – sisekasvu kogunes 15 protsenti.

Grupi sõnutsi on Hiina nüüd nende suurim Hennessy konjaki turg.

Moekaupade ja nahktoodete – LVMH suurim divisjon – parfümeeria, kosmeetika ja kellade müük kasvas aga aeglasemalt kui 2011. aasta esimeses pooles.

LVMH sõnutsi on Aasia nõudlus kellade ja ehete järele järsult langenud.

LVMH juht ja Prantsusmaa rikkaim mees Bernard Arnaud ütles, et vaatab teisele poolaastale julgelt näkku. Ta eeldab, et haarab juurde turuosa ajaloolistes piirkondades ning «kõrge potentsiaaliga tärkavatel turgudel».

PPR (Gucci, Yves St Laurenti ja Puma omanik) kandis samuti ette, et kasvutempo tärkavatel turgudel on «kiire ja jätkusuutlik».

«Me oleme veendunud, et käibekasv jätkub ka aasta teises pooles ning et tervikuna osutub 2012 edukamaks kui 2011,» ütles PPRi tegevjuht François-Henri Pinault.

Copyright The Financial Times Limited 2012

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles