Swedbanki juht: pöörduge kahjunõuetega meie poole

Ines Kuusik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Priit Perens.
Priit Perens. Foto: Laura Oks / Postimees

Seoses viimasel ajal sagenenud ulatuslike probleemidega kaardimaksete toimimisel lubas Swedbank Eesti juht Priit Perens kahju kannatanud klientidel konkreetsetesse numbritesse pandud  kahjunõuetega panga poole pöörduda.

«Viimasel kahel nädalal kaardimaksetega aset leidnud probleemid on erandlikku laadi - häireid kaardimaksetega esineb ikka, aga reeglina mitte nii sagedasti,» selgitas Perens.

Katkestuste põhjuseid on erinevaid, klient näeb Perensi hinnangul aga arusaadavalt olukorra põhjusena eelkõige panga probleemi, kelle kaardiga ta maksta püüab.

«Viimasel kahel nädalal aset leidnud kolme katkestuse puhul oli näiteks ühel juhul probleem kaardikeskuse ja kahel juhul Swedbanki teenustega,» kommenteeris Perens olukorda, kus kaardimaksete toimimises on üle Eesti esinenud korduvalt mitmetunnilisi katkestusi.

«Moraalselt ei ole mingit küsimust - oleme meie ITga seotud häirete puhul paraku õigustatult inimeste pahameele ära teeninud ning uurime põhjalikult toimunu põhjuseid, et edaspidi sarnastel alustel probleeme ennetada. Kui aga keegi on kandnud kahju, mida on võimalik selgelt rahanumbritesse ümber arvutada, tuleks pöörduda panga poole,» edastas Perens üleskutse.

Perensi sõnul on ka ajalooliselt esinenud olukordi, kus materiaalse kahju kannab kliendi ees Swedbank.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles