Tallegg: inimesed ostavad terveid broilereid ja mune vähem

Enn Tosso
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BBQ broiler õllepurgil
BBQ broiler õllepurgil Foto: Toidutare.ee

Ostujõu paranemise tõttu vähenes Talleggil tervete broilerite müügimaht kümnendiku võrra, sest inimesed eelistavad kallimaid valmistooteid nagu snäkid või filee.

Talleggi kogumüük oli esimesel poolaastal 7 miljonit kilo, kasvades mullusega võrreldes 4 protsenti. Suurim kasv tuli snäkktoodete, kanafilee , ahjukanade ning pihvide müügist.

Kogumüük kasvas ainult neli protsenti seetõttu, et tervete broilerite müük langes kümme protsenti.

Talleggi turundusjuhi Triin Kõrgmaa hinnangul suurenes müük tänu kallimate linnulihatükkide nagu filee ja lisandväärtusega toodete osakaalu suurenemisele.

«Lihatarbimine on päris hea majandusliku olukorra indikaator, juba eelmisel aastal tarbiti liha kui kallimat toiduainet 3 kilo inimese kohta aastas rohkem ning lihaliikidest on linnulihal suur potentsiaal tänu soodsamale hinnale,» ütles Talleggi turundusjuht.

Kõrgmaa sõnul kasvas Talleggis lisaks kanafilee müügile oluliselt ka koibade , poolkoibade ning kanatiibade müük, mis peegeldab endiselt kodus toiduvalmistamise osakaalu olulisust võrreldes väljas söömisega.

Kanamunade müük on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga langenud 9 protsenti.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles