Facebook loodab GMi uuesti reklaamiostjaks meelitada

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment suhtlusvõrgustiku Facebook veebilehest. Foto on illustreeriv.
Fragment suhtlusvõrgustiku Facebook veebilehest. Foto on illustreeriv. Foto: Pärnu Postimees

Vähem kui kaks kuud peale seda, kui USA autotootja loobus Facebooki keskkonnas reklaami ostmisest, üritab maailma populaarseim suhtlusvõrgustik mõjutada firmat otsust ümber mõtlema.

Reutersi andmetel võttis Facebooki ärijuht Sheryl Sandberg General Motorsi juhtkonnaga antud teemal ühendust juba paar päeva peale maikuus langetatud loobumisotsust.

Eelmise kuu lõpus Cannes’ toimunud ülemaailmsel reklaamialasel konverentsil otsiti aga kontakti GMi globaalse reklaamijuhiga, lootes seeläbi ühte maailma suurimat reklaamiostjat end Facebooki reklaamikeskkonnaga uuesti siduma meelitada.

Allikate sõnul ei otsi Facebook kiiret lahendust, vaid üritab esmalt erinevaid andmeid ja analüüse esitades General Motorsit keskkonnas kuvatavate reklaamide efektiivsuses põhjalikult veenda.  Alles seejärel peaks tehtama ka uus koostööettepanek.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles