Cannesis’ toimus äriraamatu beeta-test

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fredrik Härén.
Fredrik Härén. Foto: thedevelopingworld.com

Tuntud äriraamatute autor, rootslane  Fredrik Härén, kes resideerub alaliselt Singapuris, estiles eile Cannes’i loovusfestivalil oma sügisel ilmuvat raamatut «One World. One Company » (Üks maailm. Üks firma).

Raamat keskendub ideele, et maailmamajanduses toimus 3-7 aastat tagasi teatav muutus, mistõttu on erinevad firmad transformeerunud rahvusvahelistest korporatsioonidest globaalseks.

Härén uurib oma raamatus, mis seda põhjustas ning kirjeldab konkreetsete näidete varal globaalse firma tunnusjooni.
Unikaalseks teeb raamatututvustuse see, et pärast seminari jagati Cannes’i delegaatidele välja beetaversioon ilmuvast tekstist, paarisajaleheküljeline kompendium.

Tavaliselt kasutavad sellist beeta-testimist tarkvaraarendajad, kes lasevad enne ametlikku avaldamist välja kitsale ekspertide ringile mõeldud testiversiooni, et need sealt vigu otsiksid ja parandamiseks nõu annaksid. Härén loodab sedasama enda raamatuga teha. Tema enda sõnul on see äriraamatute kirjutamises pretsedent.

Fredrik Härén on elukutseline kõnepidaja ja loovuskoolituste läbiviija. Tema raamat «The Idea Book» valiti mainekate uurijate Jack Coverti and Todd Sattersteni poolt kõigi aegade 100 parima äriraamatu hulka.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles