Starman muudab teleprogrammide asukohti

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starmani reklaam.
Starmani reklaam. Foto: Marina Puškar

Televisiooniteenuste pakkuja Starman muudab ööl vastu 11. juunit teleprogrammide asukohti oma kaabelvõrgus, mistõttu analoogtelevisiooni kliendid üle Eesti peavad tegema uue kanaliotsingu ja digiTV kliendid tehaseseadete taastamise.

Sagedusemuutus puudutab kõiki Starmani kaabelvõrgu kaudu telepilti vaatavaid kodusid. Töid teostatakse öösel, et kliente võimalikult vähe häirida ning seetõttu on ühtlasi 11. juunil kell 00.00-06.00 katkestatud televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuste edastamine.

Analoog kaabelTV kliendid peavad sagedusemuutuse järel tegema teleril uue kanaliotsingu, digiTV klientidel, kellel pole hommikul telepilt taastunud, on vajalik digiboksi või digiteleri tehaseseadete taastamine. Õhu kaudu leviva ning tavaantenniga vastuvõetava ZUUMtv kliente sagedusemuutus ei puuduta.

Starmani juhatuse liikme Indrek Ildi sõnul on telekanalite asukohtade muutus kaabelvõrkudes vajalik selleks, et tagada klientidele kiire ja stabiilne internetiühendus.

«Starmani internetiteenuse kasutamismahud on viimase aastaga tõusnud 50 protsenti, sest kodudes on oluliselt kasvanud netitarbimise aktiivsus ning järjest enam kliente on läinud üle kiirematele internetipakettidele,» selgitas Ild.

«Seetõttu peamegi muutma telekanalite ning internetiteenuse sagedusi, et tagada klientidele kõrge internetiteenuse kvaliteet ning täita järjest kasvavat nõudlust kiirema koduinterneti järele. Vabandame klientide ees kanaliotsingu vajadusest tingitud ebamugavuse pärast, samas ei tohiks see toiming aega võtta üle 5 minuti. Kliendi soovi korral saadame tasuta appi oma tehniku.»

Juhiseid digiboksis või –teleris algseadete (tehaseseadete) taastamiseks saab seadme kasutusjuhendist, Starmani veebilehelt http://www.starman.ee/abikeskus/televisioon , klienditoe telefonil 1770, meie Facebook’i lehel: http://www.facebook.com/starman.ee ja e-posti aadressil klienditugi@starman.ee. Samal telefoninumbril saab kanalite automaatotsingu tegemiseks appi kutsuda ka Starmani tehniku, kelle visiit on selle toimingu puhul tasuta. Kõiki muutusest puudutatud televaatajaid on Starman personaalselt teavitanud.

Juhul, kui sagedusemuutuse järel puudub 11. juunil alates kella 6st hommikul mõnes kodus ka interneti- või telefoniühendus, siis tuleks teha kaabelmodemile ning vajadusel Wifi-ruuterile restart. Selleks tuleb võtta seadmed hetkeks vooluvõrgust välja ning ühendada seejärel tagasi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles