Lenovo neljanda kvartali kasum kasvas 59 protsenti

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lenovo logo.
Lenovo logo. Foto: SCANPIX

Hiina arvutitootja märtsis lõppenud majandusaasta viimase kvartali kogukasum oli 67 miljonit dollarit, aasta tagasi oli kasuminumbriks 42 miljonit.

Eelmisel aastal tõusis Lenovo maailma suurimate arvutitootjate seas neljandalt kohalt teisele kohale, firmat edastab ainult HP, kirjutab ITNews.

Hiina arvutiturg on oma suuruselt mööda kasvanud juba ka USAst, koduturul on Lenovo kindla turuliidri rolli hoidnud juba üle kümne aasta. Lenovo arvutitarned Hiinas kasvasid viimases kvartalis aasta-aastalt 22,7 protsenti.

Väljaspool Hiinat on Lenovo müüginumbrid kasvanud 43 protsenti, seehulgas oldi eriti edukas Põhja-Ameerikas, kus spetsiaalsete turunduskampaaniate abil kasvatati viimases kvartalis müüki 85 protsendi võrra.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles