Turismifirmade Liit: Cherry kõigutab klientide usaldust Eesti reisikorraldajate suhtes

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Türgi lipp
Türgi lipp Foto: SCANPIX

Cherry odava Türgi reisi voucherite müügikampaania eesmärk on vaid kiire tähelepanu saavutamine ja see toimub klientide usalduse kõigutamise hinnaga Eesti reisikorraldajate ja reisibüroode suhtes, tõdes Eesti Turismifirmade Liidu tegevdirektor Kersti Kont.

«Lõppude lõpuks pole reisifirmade vastuseisu põhjuseks muu, kui reisijate ja klientide huvid ning konkreetse teenusepakkuja ebapiisava tagatisraha olemasolu,» kinnitas ta.

Cherry müüs nädala alguses soodsat Türgis puhkamise võimalust: Saksa reisifirma Wow Traveli reisi, kus nädala sooja maa viietärnihotellis koos söökide ja jookidega saab veeta vaid 349 euro eest.

Tarbijakaitseamet tegi Cherryle ettekirjutuse, sest Cherry müüs üle 200 sellise reisi, kuid tagatisraha sellises mahus reiside müügiks neil ei olnud.

Cherry turundusjuht Martin Kõiva kinnitas, et ebapiisava tagatisraha põhjuseks on firmapoolne seaduse väärtõlgendus, mitte võimetus tagatisraha maksta. Kõiva kinnitusel on Cherry omalt poolt teinud kõik vajalikud: deposiit SEB pangas on olemas ja vajalikud dokumendid esitatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles