Eesti Post: me ei karda välisaudiitoreid

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postkast
Postkast Foto: Elmo Riig / Sakala

Me ei pelga väliste audiitorite külaskäiku, sest teame, et juhtimissüsteemil on mõtet ainult siis kui seda kogu aeg korras hoitakse, ütles Eesti Posti kvaliteedijuht Enno Aermates.

«ISO 9001 on tööriist. See kuidas seda kasutatakse sõltub suurel määral kasutaja lähenemisviisist,» rääkis Aermates. «Me ei valinud sisseostetud konsultantide teenust, vaid oleme koolitanud ise oma töötajad vajaliku pädevuseni. Täiendavat paberitööd tekitab meie loodud süsteem minimaalselt ja seegi on failidena arvutis.»

Koolitusfirma Leanway kritiseeris oma blogis teravalt ISO kvaliteedisüsteemi, mis tekitavat ettevõtetele rohkesti lisatööd ja olevat kui asi iseeneses. Aermatese sõnul nõuab süsteemi ülesehitamine loomulikult nii aega kui ressursse, kuid  meie näeme selles ettevõtte jaoks lisaväärtust. See seisneb protsesside läbipaistvuses ja juhtimisprotsesside efektiivsemaks muutumises, lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles