The Economist: näost näkku kohtumine on parim

Vestlus.

FOTO: SCANPIX

Mobiiltelefonide ja meilide kasutamise kasv ei ole vähendanud huvi näost näkku kohtumiste vastu, selgub Economist Intelligence Uniti raportist.

Nagu selgus 862 tippjuhi seas läbiviidud uuringust, leiab 89 protsenti neist, et selline kommunikatsioon, mille puhul kõik osapooled üksteist näevad ja asju arutada saavad, on kasulik nii firmasiseselt kui klientidega suhtlemisel.

50 protsenti tundis, et kohtumistel klientidega oli nende ärile kõige suurem mõju.

Kuigi kaks kolmandikku tippjuhtidest ütles, et meilid on nende peamine vahend koostööks kolleegide, partneride ja klientidega – millele järgnes telefon – ei mainitud kumbagi neist võimalustest parima moodusena tähtsa info edastamiseks rahvusvahelises äris.

Copyright The Financial Times Limited 2012

Tagasi üles