Kampaania tõstis Uuskasutuskeskuse käivet kaks korda

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katriin Jüriska Uuskasusutuskeskuses.
Katriin Jüriska Uuskasusutuskeskuses. Foto: Peeter Langovits

Uusakasutuskeskuse juhataja Katriin Jüriska sõnul on aprillikuine kampaania osutunud oodatust edukamaks ja päevas käib nüüd Tatari tänava kauplusest läbi kaks korda rohkem kaupa ja inimesi.


Pood on praegu tõepoolest kogu päeva vältel inimesi täis. Suurim huvi on nõude, riiete, raamatute, aga ka kasutatud mööbli vastu. Päevas käib praegu sealt läbi tuhande inimese ringis, mis on kaks korda enam kui vareml.

Jüriska sõnul võimaldas reklaamikampaaniat teha eelmine suhteliselt edukas aasta. Varem polnud pankrotis ära käinud ja tervendamise läbinud ettevõttel lihtsalt võimalik oma tegevusele reklaamibürood inimeste teadlikkuse tõstmiseks kasutada.

Uuskasutuskeskuse palgal on 3 inimest, kuid palju käib vabatahtllikke. Praegu on näiteks abis üks noormees lausa Itaaliast.

«Teeme seda selleks, et Eestimaa oleks puhtam. Teiseks annetame osa asju, mida maha müüa ei jõua, lasterikastele peredele,» rääkis Jüriska, kes kandideeris sellesse ametisse, kuna soovis, et tööl oleks lisaks rahateenimisele ka mingi muu mõte.

Küsimusele, kas pole kavas teha tulevikus kogumisringe ka linna eri paikades neile, kes mingil põhjusel ise kohale ei saa tulla, vastas Jüriska, et sellele on loomulikult mõeldud, kuid see eeldab lisakulutusi, milleks täna valmis ei olda. Esialgu on plaanis teha kogumispunktid suuremate kaubakeskuste juures ja avada kauplus lisaks Tallinnale ka Tartus.

Uusakasutus majandab ennast ise ja peab kõiki kulusid hoolega kaaluma. Ots-otsaga võimaldab kokku tulla ärimudel, mille järgi kaubal puudub omahind, ja see võimaldab seda ka odavalt ära anda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles