Elektrituru avanemisele eelneb mahukas teavituskampaania

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ando Leppiman.
Ando Leppiman. Foto: Peeter Langovits

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) energeetikaosakonna juhataja Ando Leppimani kinnitusel ootab tarbijaid sel aastal ees mahukas teavituskampaania, mis puudutab elektrituru avanemisega seotud muutusi.

«Meie soov on, et kõik tarbijad saaksid ühtemoodi aru, mis moodi see turg avatud on ning mida nad peavad tegema selle turu peal,» sõnas Leppiman.

Tema kinnitusel on teavituskampaania jagatud kaheks osaks.

Neist esimesega alustatakse juba õige pea ning selle puhul teavitatakse tarbijaid laiemalt sellest, mida turu avanemine endast kujutab, miks seda vaja on ning mida see kaasa toob.

Selle tarbeks on loodud ka eraldi veebikülg (www.avatud2013.ee), kus on olemas nii kõik korduma kippuvad küsimused kui ka nende vastused. Samuti on oodata teavituskampaaniat buklettide näol.

Tänavu sügisel algab teavituskampaania teine suurem etapp, kui hakatakse tarbijatele n-ö puust ja punaseks ette tegema, mida nad peavad tegema selleks, et olla aktiivsed turuosalised.

Eesmärgiks on selgitada ka seda, millised võivad olla mõjud juhul, kui tarbija pole aktiivne turuosaline.

«Elekter ära ei lõppe, aga tõenäoliselt võib hind olla mõnevõrra kõrgem, kuna tarbija pole aktiivne. Aktiivsus toob kaasa parema hinna,» selgitas Leppiman.

Tema sõnul on eesmärgiks tarbijatele väga täpselt ära seletada kõik need etapid, mida ta peaks turu avanemisega seoses tegema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles