Raamatukokkuvõte: I Love You More Than My Dog

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Peep Laja usub, et Eesti äride nõrgemaid külgi on klienditeenindus - eestlased on harjunud keskpärase ja isegi kehva kohtlemisega, aga tulles hea teenindusega asukohtadest, on kontrast hirmuäratav. Peep usub, et meie olustikku arvestades on ühel suurepärase teenindusega ettevõttel võrdlemisi lihtne välja paista ja võita klientide lojaalsus.

Selle poole liikumiseks pakub ta välja kokkuvõtte raamatust \"I Love You More Than My Dog\". See on raamat, mis küsib häid küsimusi ja aitab su firmal saada armastatud ettevõtteks nii töötajate kui klientide poolt.

I Love You More Than My Dog from Peep Laja on Vimeo.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles