Liftioraatori ABC

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Ameerikalikule liftikõne ootusele ei ole ilmselt küll oma äri siin maal arukas rajada, aga enamusele meist kulub ära oskus ennast paremini müüa. Kuidas Sa tutvustad oma äri kui Sulle antakse selleks mõnikümmend sekundit? Milline siis peaks olema üks õige liftikõne? Sarah Kessler vastab sellele Mashable lehel:

  • Alusta sellest, et kirjeldad probleemi, mida Sinu firma lahendab ja miks Sinu lahendus senistest parem on. Too oma toote või teenuse \"iva\" välja ilma keerutamata ja kiirelt.
  • Näitlikusta ja ilmesta nii palju kui võimalik - abiks võivad olla nii pildid, joonised kui videod.
  • Ära mine mütsiga lööma - harjuta oma liftikõnet erinevate inimeste peal ja pidevalt. Enam-vähem ei ole piisavalt hea. Anna endale ise ja lase ka teistel anda oma etteastele hindeid skaalal 1...10. Ainul 10 on piisavalt hea.
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles