iDeal kampaania

Baltika jaemüük kasvas veebruaris kuus protsenti

Baltika tsehh.

FOTO: Peeter Langovits

13 kvartalit järjest kahjumis olnud rõivatootja Baltika konsolideeritud jaemüük ulatus veebruaris 3,198 miljoni euroni, mis on kuus protsenti enam kui mullu samal perioodil.

Tulemus saavutati kaheksa protsenti väiksema müügipinnaga, jaesüsteemi müügiefektiivsus kasvas aastases võrdluses 15 protsenti.

 Suurimad müügikasvud saavutati Balti regioonis, kus müügid kasvasid 15 protsenti, sealhulgas Eestis 16 protsendi, Lätis 26 protsendi ja Leedus 6 protsendi võrra. Ida-Euroopa regiooni müügid kokku jäid eelmise aastaga võrreldes samale tasemele, jaemüük Ukrainas kasvas 18 protsenti ning Venemaal vähenes 11 protsenti.

 Võrreldavate poodide müügid ruutmeetrile kasvasid veebruaris 15 protsenti, sealhulgas Eestis 17 protsenti, Lätis 25 protsenti, Leedus 6 protsenti, Venemaal 20 protsenti ja Ukrainas 12 protsenti. Kohalikus valuutas kasvas võrreldavate poodide müük Venemaal 19 protsenti ja Ukrainas 9 protsenti võrreldes eelmise aasta veebruariga.
 
 Hulgimüük kasvas veebruaris eelmise aastaga võrreldes 12 protsenti.
 
 Baltika veebruari konsolideeritud müügitulu ulatus 3 566 tuhande euroni, kasvades võrreldes eelmise aastaga 7 protsendi võrra.
 
 Baltikal oli veebruari lõpu seisuga 110 kauplust müügipinnaga 22 067 ruutmeetrit. Tänavu veebruaris sulges ettevõte ühe Mosaici kaupluse Riias.
Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles