Internetiside-kaebusi on enim laekunud Elisa kohta

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Tarbijakaitseameti andmetel on tarbijad internetisidega seotud kaebusi esitanud kõige rohkem Elisa Eesti suhtes.

Internetisidega seoses esitati tarbijakaitseametile vahemikus 1. jaanuarist 2011 kuni 14. veebruarini 2012 kirjalikke pöördumisi 171 korral ja kaebusi 18 korral ning helistati nõuandetelefonile 181 korral.

Kõnealusest 18 kaebusest oli 10 kaebust esitatud Elisa kohta, 2 kaebust EMT kohta, 2 kaebust OÜ OMA Majanet kohta, 1 kaebus Tele2 kohta, 1 kaebus Starmani kohta ning 1 kaebus KMR Holdingu kohta.

Tarbijate kõige levinumateks muredeks on, et sideettevõtja ei suuda pakkuda reklaamides ja lepingutes märgitud maksimaalset võimalikku andmesidekiirust ning et leviprobleemide tõttu on mobiilse interneti kasutamine konkreetses tarbimiskohas - näiteks tarbija kodus - võimatu.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles