Värbamistarkvara idufirma sai Pipedrive'i asutajatelt rahasüsti

PM Majandus
Copy
Foto: Anne Nygård/ Unsplash

Värbamistarkvara iduettevõte RecruitLab kaasas investoritelt 300 000 eurot, et laieneda välisturgudele ja palgata juurde töötajaid. Rahastamisringis osalesid Pipedrive'i asutajad Urmas Purde  ja Timo Rein, Pipedrive'i esimene investor Peep Vain ning investeerimisfond Superangel. 

RecruitLabi asutajateks on Paavo Heil, Karl-Sander Erss ja Marie Evart. 

«Värbamine on viimaste aastatega kardinaalselt muutunud. Ilma tehnoloogia abita värbamine on praegusel ajal üsna keeruline, ajamahukas ja sageli ka päris võimatu. Hinnanguliselt üle poole maailma värbajatest kasutab aga endiselt värbamiseks Excelit, Outlooki, Skype'i jt rakendusi, mis ei ole selle jaoks mõeldud. Samuti ei ole paljud vanad kandidaatide haldamise platvormid suutnud kiirete muutustega kaasas käia. See kõik suurendab värbajate töömahtu ja stressi,» ütles RecruitLabi asutaja ja tegevjuht Paavo Heil.

Pipedrive'i asutaja Urmas Purde sõnul otsustas ta RecruitLabi investeerida, sest usub meeskonda ja ideesse.  «Värbamine saab olla lihtsam ja parem ning ma usun, et RecruitLabi meeskonnal on võimekus värbamisprotsessi väga paljude jaoks efektiivsemaks muuta.»

Investeerimisfondi Superangel juhtivpartner Marek Kiisa sõnul mängivad järgmise kümnendi jooksul  tehnoloogia ja AI praktiliselt kõikides sektorites olulist rolli. 

RecruitLab on 2020. aastal loodud kandidaatide haldamise ja värbamisturunduse tööriistade platvorm, mis automatiseerib värbamises kõike, mida automatiseerida on võimalik. RecruitLab hoiab kokku keskmiselt 50 protsenti kogu värbamisele kuluvast ajast ja võimaldab värbajatel efektiivsemalt pakkuda parimat kandidaadikogemust.

Täiendavat investeeringut plaanitakse kasutada välisturgudele laienemiseks ja uute töötajate värbamiseks.

Praegu otsitakse Customer Success Manager’i, copywriter'it, müügiinimesi ning UX-disainerit ja front-end-arendajaid. «Oleme muutmas seda, kuidas käib tänapäeval värbamine ja me kasvame kiiresti –  viimase 6 kuu jooksul iga kuu võrreldes eelmise kuuga keskmiselt 25 protsenti,» lausus Heil. 

Ettevõtte kliendid on teiste seas DPD, Thermory, Tallink, KPMG, Rademar, Relancer, Srini, Brandem, Ariko Reserv, Hansabuss, Eesti Töötukassa, Riigikantselei.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles