Omniva uus juht hoiab plaanid enda teada (5)

Aimar Altosaar
, toimetaja
Copy
Omniva juhi Mart Mägi sõnul taasavati juuni lõpus Ukraina turg Aliexpressist tellimiseks ning Omniva koostöös kohaliku partneriga aitab kaasa nende saadetiste kohale toimetamisele klientidele.
Omniva juhi Mart Mägi sõnul taasavati juuni lõpus Ukraina turg Aliexpressist tellimiseks ning Omniva koostöös kohaliku partneriga aitab kaasa nende saadetiste kohale toimetamisele klientidele. Foto: Konstantin Sednev

Neli aastat statistikaameti peadirektori kohal töötanud Mart Mägi asub juba 10. maist tööle Omniva juhatuse esimehena. Et Omniva on omadega suures hädas, on selge, et sel aastal 50-aastaseks saav Mägi otsib ilmselt väljakutseterohkeid töökohti. Küsimusele, mis tema töid ja ameteid ühendab, vastab ta, et selleks on ilmselt klientide teenindamine, mille suhtes peavad nõuded olema väga ranged.

Mis tõmbas Mart Mägi uude ametisse? «Pandeemia ajal on kõik Eesti elanikud saanud tunda, kui oluline on pakkide ja kirjade liikumine. Suhtluskanalid peavad olema lahti. Minu enda senine töötaust on seotud just teenindusettevõtetega – kindlustused, jaemüük jms –, mind kõnetab, kuidas ühelt poolt teha kõrgeklassilist teenindust, aga teistpidi teha seda ka efektiivselt. Kõrge kvaliteediga, nähtamatu ja efektiivne teenus mind paelub. Mulle tundus, et minu mõtted ja Omniva vajadused sobivad väga hästi,» sõnas Mägi.

Omnival pole olnud kerged ajad – äriplaan pole realiseerunud, juhid on vahetunud. Ilmselt vajab ettevõte värsket pilku, sest mitte ainult epideemia, vaid ka rahvusvahelise majanduse kiire areng nõuab suure logistika- ja postiteenuse ettevõtte juhilt kõvasti julgust ja otsustavust. Kuidas ta riigifirma soost välja lohistab?

Kommentaarid (5)
Copy
Tagasi üles