Lego müük kasvas karantiiniaastal võimsalt

Copy
Lego kauplus Kölnis Hohestrassel.
Lego kauplus Kölnis Hohestrassel. Foto: Gladys Chai von der Laage via www.imago-images.de/imago images/Chai von der Laage/Scanpix

Lego mänguasjade müük kasvas hüppeliselt eelmisel aastal, mil rohkem lapsi jäi koju karantiini tõttu, mis kehtestati üle terve maailma koroonaviiruse pandeemia tõkestamiseks.

Taani ettevõte teatas 19 protsendi suurusest netokasumi kasvust 9,9 miljardi kroonini (1,3 miljardi euroni). Müük kasvas 21 protsenti.

Legol oli sarnaselt mitmele teisele ettevõttele, näiteks veebipoodidele ja tehnoloogiafirmadele, hea positsiooni, et teenida raha pandeemia ajal toimunud ulatuslike piirangute ja häirete ajal. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles