Idufirma Promoty kaasab Funderbeamis kuni 800 000 eurot

BNS
Copy
Promoty tiim
Promoty tiim Foto: Kristel Pähkel

Sotsiaalmeedia sisuloojaid ja brände kokku viiv idufirma Promoty soovib investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam kaasata 500 000 kuni 800 000 eurot, praeguseks on investorid huvi märkinud 623 000 euro eest.

Sotsiaalmeedia sisuloojaid ja brände kokku viiv idufirma Promoty soovib investeerimis- ja kauplemisplatvormil Funderbeam kaasata 500 000 kuni 800 000 eurot, praeguseks on investorid huvi märkinud 623 000 euro eest.

Investeeringu peamine eesmärk on täiustused tootearenduses ja kanna kinnitamine välisturgudel, teatas idufirma. Rahastusring kestab veel kaheksa päeva ning miinimuminvesteeringu suurus on 100 eurot.

Praeguseks tegutseb ettevõte kaheksas riigis. Hoolimata COVID-19 pandeemiast kasvas ettevõte mullu Eesti, Soome ja Läti turgudel ning laienes mõned kuud tagasi Rootsi, Norrasse, Taani, Hollandisse ja Leetu. Laienemiseks kaasas firma eelmise aasta veebruaris Funderbeamis 445 000 eurot.

Nüüd on Promoty fookuses jätkata tööd eksisteerivatel välisturgudel, tugevdada oma positsiooni ja pürgida kasumlikkuse poole. «Kõikidel uutel turgudel on kampaaniad aktiivselt toimumas. Eriti hästi on käivitunud koostööprojektid Taanis ja Leedus,» ütles ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Aleks Koha pressiteates.

«Lisaks tegeleme ettevõtetest klientide jaoks sotsiaalmeediakanalite valiku laiendamisega ehk tulevikus on meie kaudu võimalik kaasata ka TikTokis ja Youtube’is tegutsevaid suunamudijaid,» lisas ta.

Praeguse kaasamisringi juhtivinvestor on ettevõtja ja ingelinvestor Vijay Kumar Sharma.

Promotyga on liitunud üle 46 000 sisulooja, 3400 turundaja ning läbi on viidud üle 2000 turunduskampaania. Ettevõtte klientide seas on Wolt, Circle K, Orkla, Swedbank, SEB ja ACME Film.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles