LG muudab oma nutiteleriplatvormi teistele brändidele kättesaadavaks

LG laiendab tegevusala, ulatudes telerite tootmisest nüüd ka tarkvaraarenduseni. FOTO: SCANPIX

Elektroonikafirma LG teatas, et teeb nüüdsest oma webOS nutiteleriplatvormi ökosüsteemi kättesaadavaks ka teistele teleribrändidele, lõhkudes seni valdkonnas valitseva olukorra, kus iga bränd on väljas omaenda süsteemiga.

Sellega laieneb LG tegevusala, ulatudes telerite tootmisest nüüd ka tarkvaraarenduseni.

WebOS-i partneriks on hakanud juba üle kahekümne teletootja kogu maailmast, sealhulgas kaubamärgid nagu RCA, Ayonz ja Konka, mille hulka on lähitulevikus lisandumas veel teisigi. WebOS-i ökosüsteemi toetavad paljude teiste seas ka sellised tehnoloogiapartnerid nagu Realtek, Nuance, Gracenote, CEVA ja Universal Electronics.

WebOS TV litsentsiomanikud saavad UX-disainiga süsteemi soetada koos selle juurde kuuluva paketiga, mille hulgas on nii häälotsing ja -juhtimine, tehisintellektil põhinevad algoritmid ja lihtne ühenduvus. LG webOS TV abil saavad partnerid ligipääsu ka mitmesugustele sisuvalikutele, sh ligipääsu ülemaailmsetele voogedastusplatvormidele nagu Netflix, YouTube, Amazon Prime Video ja spordile keskendunud stream-platvorm DAZN, samuti saab ligipääsu LG enda premium-sisu edastavale tasuta teenusele LG Channels. Ühilduvate telerimudelite juurde kuulub ka paljuräägitud Magic Motion pult.

Tagasi üles
Back