Koroonapuhang halvas Tallinki uut laeva ehitava Soome tehase

Wasaline'i uue parvlaeva üleandmine võib Rauma laevatehase koroonapuhangu tõttu edasi lükkuda. FOTO: Rauma Marine Constructions/Kuvatõmmis

Soome Rauma laevatehase enam kui sajal töötajal on tuvastatud koroonaviirusega nakatumine, mistõttu võib maikuuks ehitatava aluse üleandmine edasi lükkuda, märkis ettevõtte tegevjuht Jyrki Heinimaa.

Nädalavahetusel puhastatakse ja desinfitseeritakse laevatehase dokiala ning töö võib parimal juhul jätkuda esmaspäeval, kirjutab Yle.

Neljapäevaks tuvastati koroonaviirus veel 52 Rauma laevatehase töötajal, mis tõstis nakatunu arvu 106-ni.

Neljapäeval tehti enam kui 350 testi ning töötajate testimist jätkati ka reedel, kuid nende testide tulemused polnud eile pärastlõunaks veel saabunud.

Tööseisaku tõttu võib edasi lükkuda Wasaline'i parvlaeva Aurora Botnia üleandmine, mis plaanide kohaselt peaks toimuma maikuu alguses.

Valmides Vaasa linna ja Rootsi Umeå vahelist liini teenindava aluse ehitus võib seiskuda täielikult, kui koroonaviiruse olukord Rauma laevatehases peaks halvemaks muutuma, ütles tegevjuht Jyrki Heinimaa.

Rauma laevatehases ehitatakse ka Tallinki uut, umbes 250 miljonit eurot maksvat süstiklaeva MyStar, mis veeskatakse plaanide kohaselt suvel. Peamise kütusena veeldatud maagaasi (LNG) kasutava aluse valmimine ja üleandmine laevafirma kasutusse peaks plaanide kohaselt toimuma järgmise aasta jaanuaris.

Wasaline'i uue parvlaeva üleandmine võib Rauma laevatehase koroonapuhangu tõttu edasi lükkuda. Kuvatõmmis Tallinki MyStari kiilupaneku ürituselt. FOTO: Rauma Marine Constructions

Seejärel peaks MyStar, mis Tallinki teatel on kontserni kõige keskkonnasõbralikum laev, teenindama Tallinna–Helsingi liini.

MyStari tehnilised näitajad

Pikkus: 212 meetrit

Laius: 30,6 meetrit

Kiirus: 27 sõlme

Kogumahutavus: GT 50 000

Reisijaid: 2800

Neli autotekki mahutavad kuni 750 sõidukit

Selline hakkab Tallinki laev MyStar välja nägema. FOTO: Tallinki fotomontaaž
Tagasi üles
Back