Eksperdid reastasid maailma kõige kallimad brändid

Kaja Koovit
, majandusajakirjanik
Copy
Maailma kõige kallimate brändide edetabeli esikohale kerkis pärast mitmeid aastaid taas Apple.
Maailma kõige kallimate brändide edetabeli esikohale kerkis pärast mitmeid aastaid taas Apple. Foto: Scanpix/ REUTERS

Briti konsultatsioonifirma Brand Finance avaldas kõige kallimate kaubamärkide edetabeli. Esimesele kohale tõusis pärast viieaastast vaheaega Apple, mille väärtuseks hindavad eksperdid 263,4 miljardit dollarit.

Apple on ajaloo teine ettevõte, mille kaubamärgi väärtus on 200 miljardi dollari piiri ületanud. Esimesena suutis seda mullu interneti jaemüüghiid Amazon. Kolmel varasemal aastal edetabelit trooninud Amazon jäi sel aastal teisele kohale ning kaubamärgi väärtuseks hinnati seekord 254,3 miljardit dollarit.

Apple juhtis edetabelit viimati 2016. aastal ning sellest ajast on brändi väärtus kerkinud pea kaks korda: toona hinnati seda 145,9 miljardile dollarile. Viimase aastaga on brändi väärtus kasvanud 87%.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles