Eesti Teed AS sai uue nõukogu ja juhatuse

Postimees
Copy
Verstoni asutajad Veiko Veskimäe ja Erkko Saluste Reidi tee ehitusel.
Verstoni asutajad Veiko Veskimäe ja Erkko Saluste Reidi tee ehitusel. Foto: Erakogu

Teedeehitusfirma Verston omandas täna lõplikult 100 protsenti Eesti Teed ASi aktsiatest ning valis ettevõttele uue nõukogu, kes nimetas ametisse uue juhatuse.

Eesti Teede nõukokku kuuluvad alates 21. jaanuarist 2021 Piret Aava, Märt Meerits ja Tauno Vanaselja. Nõukogu nimetas esimesel koosolekul ametisse Eesti Teede uue juhatuse, kuhu kuuluvad Veiko Veskimäe, Tarmo Lood ja Jarmo Liiver. Senine juht Andres Agukas kutsuti juhatuse esimehe kohalt tagasi.

«Kui Verstoni põhitegevus oli seni teedeehitus ning ettevõte on taristuehituse turul viimastel aastatel jõudsalt kasvanud, siis Eesti Teedel on tugev positsioon nii teede hoolduse kui ka pindamise valdkonnas, samuti kuulub ettevõttele hulk karjääre. Ühendamise eesmärk on liita kaks võimekat ja suurte kogemustega meeskonda ning pakkuda veelgi mitmekülgsemat tervikteenust,» rõhutas Veskimäe.

Ettevõtte juht näeb tee-ehitust ja -hooldust kasvava ning perspektiivika ärivaldkonnana, kuna lähikümnendil on Eesti riik otsustanud teha olulisi investeeringuid, suunates raha 2+2 kiirteede, Rail Baltica ning mitme teise suure projekti valmimisse.

Ühinemise tulemusena jätkavad nii Verston Ehitus kui ka Eesti Teed kõigi olemasolevate kliendi- ja koostöölepingutega. Eesti Teed jätkab esialgu teenuse pakkumist enda nimega, kuid pärast ettevõtete sisulist ühendamist liigub see Verstoni kaubamärgi alla.

Verston Holding võitis MKMi korraldatud Eesti Teede avaliku enampakkumise möödunud aasta oktoobri alguses viie pakkuja seas 19,7 miljoni eurose pakkumisega. 

Verston on 2010. aastal Paides tegevust alustanud teedeehituse täisteenust pakkuv ettevõte. Verston on ehitanud koos partneritega mitu riigile olulist objekti, näiteks Tallinnas Reidi tee, Tartu maantee Kose-Võõbu neljarealine lõigu, Kommunismiohvrite Memoriaali taristu ning Tallinna ja Ämari lennujaama laiendused.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles