Tallinna Kaubamaja kolmas kvartal oli nigelavõitu

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Tallinna Kaubamaja grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Tallinna Kaubamaja grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Foto: Eero Vabamägi

Ehkki Tallinna Kaubamaja teatas esmaspäeval, et kolmandas kvartalis kasvas kontserni käive kaheksa protsenti, toimus käibe kasv suuremalt jaolt tänu ABC Supermarketsi omandamisele selle aasta mais.

Supermarketid oli ainus segment grupis, mille käive kasvas – 14 protsenti, 134,5 miljoni euroni. Kaubamaja Grupi teiste segmentide käive kahanes. Kui omandatud ABC Supermarketsi kaupluste müüki mitte arvestada, kasvas käive 4,5 protsenti.

Supermarketite keskmine käive ruutmeetri kohta oli kolmandas kvartalis 380 eurot – sama summa, mis mullugi kolmandas kvartalis. Võrreldavate kaupluste müügitulu ruutmeetri kohta oli 390 eurot, olles eelmise aastaga kasvanud kolm protsenti.

Supermarketite kasum vähenes pea kolmandiku võrra, 4,4 miljoni euroni.

«Kevadine koroona­epideemia mõjutas grupi kõiki ettevõtteid, eriti aga Kaubamaja, I.L.U. ja kingakauplusi, mis pooleteiseks kuuks uksed sulgesid,» ütles Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp pressiteates. Esimehe sõnul mõjutas kriis kõige rängemalt moekaupade müüki.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles