Lennufirmade meeleheitlikud äriideed: lennud eikuhugi ja maapealsed restoranid

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Thai Airways pani septembris oma peakorteris püsti pop-up restorani.
Thai Airways pani septembris oma peakorteris püsti pop-up restorani. Foto: MLADEN ANTONOV/AFP

Tiibadest kärbitud lennufirmad katsetavad koroonaajastul agaralt uute äriideedega, alates lendudest eikuhugi, lõpetades maapealsete lennuk-restoranide ja lennusimulaatoritega.

Mitu lennufirmat alustas augustis lendudega eikuhugi. See tähendab, et lennuk tõuseb õhku, teeb paaritunnise «ringi», mille kestel saavad inimesed nautida vaateid ja lennukitoitu, ning maandub täpselt samale lennuväljale, kust reis alguse sai.

CNN kirjutas hiljuti, et Austraalia lennufirma Qantase seitsmetunnine lennureis eikuhugi müüdi välja kümne minutiga. «See lend on ilmselt läbi ajaloo kõige kiiremini välja müünud lend,» ütles ettevõtte tegevjuht Alan Joyce. Ta põhjendas suurt huvi sellega, et inimesed igatsevad reisimist ja lennukogemust ajal, mil paljud piirid on kinni ja sihtkohta jõudes peab olema mitu nädalat karantiinis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles