Reisivahendajad kippusid kriisiajal klientidele liiga tegema

BNS
Copy
Lennuk Tallinna lennujaamas
Lennuk Tallinna lennujaamas Foto: Remo Tõnismäe

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) teatel tõi kriis päevakorrale probleeme seoses broneerimisteenuseid pakkuvate veebiplatvormidega, muresid on eelkõige kriisi ajal tühistatud lendude eest piletiraha tagastamisega ja järelteenindusega.

Peamised mured lennupileteid vahendavate portaalidega seonduvad ühenduse võtmise võimalusega. Näiteks ei saa sageli reisijad ühendust lennupiletite vahendajaga, samuti ei suhtle vahendajad reisijatega piisavalt, kui lennuvedaja on teinud lennugraafikus muudatusi või on lend tühistatud, teatas TTJA Euroopa Liidu (EL) tarbija nõustamiskeskus.

Tarbijatelt saabunud kaebustest nähtub suurima probleemina see, et reisijat jooksutatakse lennuvedaja ja pileti müünud vahendaja vahel, ent kumbki ei taha vastutust võtta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles