Tänavatele jõuab tarbija käitumist jälgiv välireklaam

Erik Aru
, BNSi ja Postimehe majandustoimetuse juht
Copy
Välireklaam Clear Channeli tahvlitel Rävala puiesteel. Eestis vähemalt esialgu need tarbijaid jälgima ei hakka.
Välireklaam Clear Channeli tahvlitel Rävala puiesteel. Eestis vähemalt esialgu need tarbijaid jälgima ei hakka. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Eestiski esindatud välireklaamiettevõte Clear Channel hakkab mitmel pool Euroopas pakkuma teenust, mis jälgib tarbijate käitumist.

Välireklaamifirma Clear Channel Outdoor toob mitmes Euroopa riigis välja jälgimistoote Radar, mis tänu anonüümsetele mobiiliandmetele pakub reklaamijale paremat pilti, kuhu paigutada oma plakateid ja kas neid näinud inimesed ostavad pakutud tooteid või kasutavad teenuseid.

Texases asuva peakontoriga ettevõtte britist tegevjuht William Eccleshare rääkis Financial Timesile, et välireklaam on aastakümneid kannatanud korralike andmete kogumisse alainvesteerimise all, kuid nüüd on tänu mobiiliandmetele võimalik selles vallas edusamme teha.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles