Swedbanki preemiaprogramm kasvatas kaardiga maksjate arvu

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaardimakse terminal.
Kaardimakse terminal. Foto: Sille Annuk / Postimees

Mullu oktoobris turule toodud deebetkaartide preemiaprogramm on tõstnud nii Swedbanki deebetkaartide käivet kui kaardiga maksjate arvu.

Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilissoni sõnul on uuenenud preemiaprogramm, mille kohaselt teenivad lisaks krediitkaartidele boonuspunkte ka deebetkaardid, klientide poolt väga hästi vastu võetud.

«Kaardikäive ei ole kasvanud mitte ainult uute kaardiga maksvate klientide arvel, vaid rohkem on kaardimakseid eelistanud ka seni kaardiga maksnud kliendid,» lausus ta. «Kliendid maksid kaardiga ostude eest, mida nad varem oleks pigem sularaha eest teinud.»

Uuenenud programmi populaarsust näitab aktiivne liiklus internetipanga preemiaprogrammi lehel, mida onviimasel ajal külastatud keskmiselt 900 000 korda kuus.Suveperioodil enne preemiaprogrammi laienemist oli see näitaja ca 250 000 külastust kuus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles