Disney liitus Facebooki-vastase boikotiga

Facebook

FOTO: Mihkel Maripuu

Walt Disney Co liitus Wall Street Journali allikate teatel järjekordse suurettevõttena nendega, kes vähendavad reklaamikulutusi Facebooki platvormil.

Rida suurfirmasid, nagu Starbucks, Unilever ja Adidas, on teatanud, et peatavad Facebookis reklaamimise, sest sotsiaalmeediahiiglane pole teinud piisavalt vihakõne summutamiseks oma platvormil.

Kuna Disney pole ametlikku teadaannet teinud, vaid suunas vaikselt oma reklaamikulutused ümber, pole selge, mil määral ja mis ajaks firma oma reklaamid peatab.

Ajalehe andmeil on ettevõte lõpetanud oma videovoogedastusteenuse Disney+ reklaamid Facebookis, samuti teise voogedastusteenuse Hulu reklaamid Facebookile kuuluvas Instagramis.

«Me teame, et meil on vaja rohkem tööd teha ja me teeme koostööd kodanikuõiguste rühmituste … ja teiste asjatundjatega, et arendada välja veel rohkem vahendeid, tehnoloogiat ja poliitikat selle võitluse jätkamiseks,» oli kirjas Facebooki teadaandes.

Juunis Facebooki tegevjuhi Mark Zuckerbergiga kohtunud boikoti korraldajad ültesid, et nad ei näinud «pühendumust tegudele».

Tagasi üles