Maksuametisse helistades saab end mobiil-ID ja Smart-IDga tuvastada

Maksu- ja tolliamet.

FOTO: Dmitri Kotjuh

Sellest nädalast saavad inimesed MTA klienditoe infoliinile helistades maksuküsimuste kohta detailset infot, tuvastades end Mobiil-ID või Smart-ID abil.

Varem pidi isikupõhise informatsiooni saamiseks sisse logima iseteeninduskeskkonda e-MTA või külastama MTA teenindusbürood.

Nüüd saavad kliendid end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal. Smart-ID kasutamisel küsitakse isikukoodi ja Mobiil-ID kasutamisel mobiiltelefoni numbrit ja isikukoodi.

«Isikutuvastuse teenus on osa MTA strateegiast muuta meie teenused inimeste jaoks võimalikult lihtsaks ja kergesti kättesaadavaks. Uue teenuse abil saavad meie töötajad anda tuvastatud kliendile tema kohta käivat maksusaladuse alla kuuluvat teavet, mida varem polnud võimalik teha. Näiteks, kui klient soovis teada oma teenitud aastatulu summat, pidime ta suunama e-teenindusse, kuid nüüd saab tuvastatud klient selle info kätte juba klienditoele helistades,» ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa.

Tagasi üles