PRFoodsi aastakäive langes 8,5 protsenti

PRFoodsi juht Indrek Kasela.

FOTO: Maanus Masing/Saarte Hääl

PRFoodsi 2019/2020. majandusaasta esialgne müügikäive oli 78,34 miljonit eurot, mis markeeris 8,5-protsendilist langust võrreldes eelneva aasta 85,61 miljoni euroga.

PRFoodsi 2019/2020. aasta neljanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 15,11 miljonit eurot, langedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 29,5 protsenti, teatas ettevõte börsile.

Võrreldes varasema aasta neljanda kvartali tulemustega oli ettevõtte müügikasv 2019/2020. majandusaastal jaekettides 7,3 protsenti. 

HoReCa sektoris ning hulgimüügis võis aga vastavalt täheldada 65- ja 49,6-protsendilist langust.

«Möödunud kvartalit mõjutas asjaolu, et suur osa riike võttis kasutusele väga drastilised meetmed võitlemaks Covid-19 pandeemiaga. PRFoodsi põhiturgudel Soomes ja Suurbritannias oli kogu HoReCa sektor sada protsenti suletud, välja arvatud toidu kaasamüük,» ütles ASi PRFoods juhataja Indrek Kasela pressiteate vahendusel.

Ta lisas, et samuti peatus reisilaevaliiklus ja lennutransport ning suleti hotellid, mis on olnud märkimisväärne sektor PRFoodsi müügis. «Soome ja Suurbritannia on avanud restoranid vastavalt juunis ja juulis, kuid siiski oluliste piirangutega,» möönis Kasela.  

«Positiivse märgina on näha, et nõudlus  ja hinnad on taastunud, kuid kaugematesse riikidesse on transport endiselt raskendatud. Jaemüügis nägime kasvu, kuna tarbijad ostsid rohkem poodidest,» tõi PRFoodsi juhataja välja.

Tagasi üles