Eesti idufirma püüab Vene turismi edendada

A woman wearing a protective face mask walks in front of the Saint Basil's Cathedral as part of the annual book fest on the Red Square in downtown Moscow on June 6, 2020, during the first public event since the country eased lockdown measures taken to curb the spread of the COVID-19 pandemic, caused by the novel coronavirus. (Photo by Kirill KUDRYAVTSEV / AFP)

FOTO: KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP

Eesti-Vene idufirma hotellab.io, mis pakub hotelliomanikele nutilahendusi tulude haldamies, digiturunduse ja kulude optimeerimise valdkonnas, jõudis Kaspersky asutaja veetud turismikiirendis kümne finalisti hulka.

Programmi eesmärk on edendada Venemaa turismitööstuse arengut, aidates noortel ettevõtjatel välja töötada projektiideid.

«Pandeemia on turismitööstust eriti rängalt tabanud, nii et nüüd on aeg töötada uute projektiideedega,» ütles kiirendipogrammi Kaspersky Exploring Russia algataja Jevgeni Kasperski.

Kokku kandideeris programmi 500 projekti 47 riigist ja esimene valik hõlmas kümmet projekti mitmes kategoorias, sealhulgas turismitehnoloogiad, ekstreem- ja ajaviitepuhkus, taristu arendamist soodustavad projektid, sotsiaalselt olulised ning ökoloogilist kestlikkust edendavad projektid.

Hotellab.io asutaja Anatoly Burdakovi sõnul võivad nende lahendused olla pandeemiajärgsetes hotellides paljulubavad, sest hotellipidajad peavad oma tegevuse uuesti järje peale saamiseks olema nutikad hinnakujunduse, turunduse kui ka kulude optimeerimise strateegiate osas.

Kaspersky Exploring Russia finalistidele antakse võimalus osaleda valdkonna ekspertide juhitud veebiseminaridel ja loengutes ja omandada kogemusi ning soovitusi, kuidas ehitada üles edukas ettevõte.

Programmi lõpus antakse võitjatele võimalus osaleda spetsiaalselt projekti jaoks loodud veebipõhisel koolitusel, teise koha võitjad saavad kommunikatsioonituge ja kolmanda koha võistkond saab võimaluse tellida mitmesuguseid veebipõhiseid ärivahendeid.

Tagasi üles