Maxima: kriisi ajal oli suurima kasvuga lillede müük

Maxima ja Barbora avasid kontaktivaba e-poe teenuse.

FOTO: Madis Veltman

Maxima jõudis oma e-poe avada kuu aega enne Eestis eriolukorra kehtestamist – kriisi tingimustes kasvaski neil hüppeliselt kullerteenuse kasutamine.  

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Maxima Eesti turunduse ja avalike suhete osakonna juht Janne Laik ütles, et kriis ja eriolukord tõid kaasa selge muutuse klientide ostukäitumises. «Eriolukorras püsisid inimesed kodus ja kasvas e-poe kasutamine,» rääkis Laik. Ta märkis, et Maxima päris kauplusi külastati aprillis võrreldes tavapärasega küll harvemini, kuid klientide ostukorvid olid märkimisväärselt suuremad. 

«Kõige enam kasvas konservide ja sügavkülmutatud toodete müük ja ning suurima kasvu saavutas lillede müük,» avaldas Laik. 

Tagasi üles