Prisma kriisihitid olid hantlid, sangpommid, kudumisvardad ja arvutimängud

  • Prisma klientide arv on tasapisi taastumas, keskmine ost on oluliselt suurem
  • ePrisma müügikasv kriisiajal oli 3-4 korda varasemast kõrgem

ePrisma juhataja Helga Kumel

FOTO: Prisma Peremarket

Prisma Peremarketite klientide arv on peale koroona-perioodi ja kaubanduskeskuste taasavamist tasapisi taastumas koroona-eelsele tasemele, kuid keskmine ost on nüüd oluliselt suurem.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru kinnitas, et kriisiolukord oli Prismale hea õppetund ja kogemus. Tema sõnul jäi klientide arv väiksemaks, kuid keskmised ostud olid koroona-ajal oluliselt suuremad.

Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru (intervjueeritav)

FOTO: Prisma Peremarket

Tagasi üles
Back