Rimi kliendid on poodides tagasi, kuid käive pole taastunud

Jaano Martin Ots
, toimetaja
Copy
Rimi Eesti juht Vaido Padumäe.
Rimi Eesti juht Vaido Padumäe. Foto: Rimi

Rimi Eesti peab oma viimaseks suuremaks õppetunniks seda, et kriisiajal inimeste kiirelt muutuvatele vajadustele tuleb sama kiiresti ka reageerida.  

Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe ütles, et eriolukorra lõppedes hakkas klient füüsilisse poodi tagasi tulema, ent ettevaatlikkus ei kadunud kuhugi. 

«Oleme täheldanud, et karantiini ajal muutus kliendikäitumine tunduvalt ettevaatlikumaks. Eelistati osta e-poest, poodi tuldi tunduvalt harvem ning korraga tehti suuremaid oste. Tänagi võib öelda, et varem eestlastele nii võõras toidukordade pikem etteplaneerimine on omasemaks saanud,» kirjeldas Padumäe.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles