DFDS vähendab langenud nõudluse tõttu Paldiski-Hanko väljumiste arvu

Copy
DFDSi laev Optima Seaways.
DFDSi laev Optima Seaways. Foto: DFDS Seaways

Laevanduskontsern DFDS vähendab langenud nõudluse tõttu Paldiski-Hanko liinil nädalaste väljumiste arvu.

Liini teenindav laev Sailor suunatakse Paldiski-Kapellskäri liinile, kus klientide arv on püsinud stabiilsena, teatas DFDS.

«Nõudluse vähenemise tõttu oleme otsustanud vähendada Paldiski ja Soomes asuva Hanko sadamate vahel väljumiste arvu pea poole võrra,» selgitas DFDS-i Eesti-Soome ja Eesti-Rootsi liinidirektor Peeter Ojasaar pressiteates. 

Ojasaar märkis, et Rootsi teistsuguse viirusega võitlemise strateegia tõttu on Kapellskäri liinil säilinud püsiv nõudlus kaubaveo teenuse järele. «Praegu sõidab sel liinil vaid üks DFDS-i laev – Optima Seaways,» lisas ta. 

Et tõhustada kaubaveoteenuseid Eesti ja Soome vahel, sõlmis DFDS Eckerö Line'iga aprilli lõpus lepingu, mille alusel teenindatakse DFDS-i kliente Eckerö Line'i Muuga-Vuosaari liinil. 

«Vastavalt kokkuleppele saame pakkuda Eesti ja Soome vahel kokku 30 väljumist nädalas. See parandab märgatavalt meie võimekust teenindada transpordisektori kliente Eesti ja Soome vahel,» kommenteeris Ojasaar. 

«Praeguses olukorras, kus transpordisektorile on pandeemia ja majanduse aeglustumine esitanud tõsise väljakutse, võimaldab Eckerö Line'iga sõlmitud leping laevade veomahte paremini ära kasutada ja sellest saavad kasu ka meie kliendid, kes saavad jätkata reiside broneerimist DFDS-iga ja DFDS-i reisitingimustega,» lisas ta. 

DFDS on Põhjamaade meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 56 laevaga 21 liinil nii Lääne-, Põhja- ja Vahemerel kui ka Inglise kanalis. DFDS Eesti filiaal kuulub DFDS kontserni ning teenindab igapäevaselt Paldiski-Kapellskäri ja Paldiski-Hanko liini. 

Eelmisel nädalal teatas DFDS parvlaevade seisma panekust mitmel teisel Euroopa laevaliinil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles