Lihatööstur: hakkliha müük tegi ulmelisi tulemusi

Atria tegevjuht Olle Horm ütleb, et nemad abikätt riigi poole esialgu sirutada ei plaani, küll aga palus ettevõte riigilt, et Lätis elavad töötajad saaksid üle piiri vabalt tööle käia. 

FOTO: Eero Vabamägi

Eesti lihatöösturid sülitavad kolm korda üle õla, et mitte ära sõnuda: viimane kuu on olnud liha jaemüügis paganama hea aeg.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

«Meid päästab see, et sööma peab, olgu mistahes kriis,» ütles Olle Horm, kes juhib Eesti üht suuremat lihatööstust Atria, mille tuntuimad kaubamärgid on Maks & Moorits ja Wõro. «Märts, piinlik öeldagi, oli väga edukas kuu. Liha liikus poelettidelt ikka väga kiiresti inimeste külmkappidesse,» rõõmustas ta.

Eraldi tõi Horm välja hakkliha, mille müük teeb tema sõnul ulmelisi tulemusi. «Ma ei tea, kui palju on tohutu edu taga meie uus hakklihapakend või on see üleüldine trend,» rääkis tööstusjuht, lisades, et müügiarvud on kasvanud aastataguse ajaga võrreldes peaaegu kaks korda.

Tagasi üles