Tarbimine eriolukorras: toidukaupade kõrval on populaarseks muutunud pusled

Tarbija24
Copy
Pusle.
Pusle. Foto: Pixabay

Desovahendite ja toidukauba kõrval ostavad eestimaalased veel ohtralt ka puslesid, selgus Astri e-keskuse märtsi müügistatistikast. Ostmine Astri veebikanalite kaudu on eelmise aasta sama ajaga võrreldes suurenenud ligi neli korda.

Astri e-keskuse tellimuste maht on viimastel nädalatel hüppeliselt kasvanud ja kõige enam on suurenenud toidu- ja lastekaupade tellimused.

«Populaarsemad toidukaubad inimeste ostukorvis on erinevad puu- ja köögiviljad: banaan, kiivi, avokaado, mango, ananass ja tomat. Samuti ostetakse väga palju toorpiima, mune ja Muhu leiba,» loetles Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt.

Lisaks toidukaupadele on hetkel Astri e-keskuses populaarsed ka erinevad mängud ja mänguasjad. «Eesti inimestele meeldivad pusled, viimastel nädalatel on puslede müük märgatavalt kasvanud ja saanud e-keskuse üheks populaarseimaks kaubaks,» rääkis Vutt. Lisaks ostetakse palju ka käsitöökomplekte, puhastusvahendeid, loodusapteegi tooteid, hügieenitarvikud ning vabaajajalatseid.

Vuti sõnul on märtsi algusega võrreldes Astri e-keskuse ostjate arv viimastel nädalatel tõusnud ligikaudu 45%. «Märtsi müügi kogumaht on suurem möödunud aasta detsembrikuu mahust. Teatavasti on just detsember alati olnud aasta suurim ostukuu. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on veebimüügi maht tõusnud ligikaudu neli korda,» kommenteeris ta.

Astri e-keskuse käibekasv 2019 märts vs 2020 märts päevade lõikes. Külgmisel teljel on kasvu % number ja alumisel on märtsikuu päevad. Rohelised tulbad on selle aasta märts ja sinised tulbad eelmise aasta märts. Oranž joon on kasvu %.
Astri e-keskuse käibekasv 2019 märts vs 2020 märts päevade lõikes. Külgmisel teljel on kasvu % number ja alumisel on märtsikuu päevad. Rohelised tulbad on selle aasta märts ja sinised tulbad eelmise aasta märts. Oranž joon on kasvu %. Foto: Astri Grupp
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles