Maailmakuulsad firmad muutsid viiruse tõttu logosid

PM Majandus
Copy
Ettevõtete distantseerumise kampaania.
Ettevõtete distantseerumise kampaania. Foto: Kuvatõmmis

McDonalds, Coca-Cola, Audi ja Volkswagen on mõned näited ettevõtetest, kes on muutnud oma logosid, et propageerida distantsi hoidmist koroonaviiruse leviku ajal.

Sõnumid ja logod on mõeldud selleks, et tuletada inimestele meelde kahe meetri vahemaa hoidmist. Ekspertide arvamused ettevõtete käitumisest lähevad aga kahte lehte. «Meie globaalne olukord ei ole nali. See on tõsine asi,» ütles ettevõtte Siegel+Gale loovjuht Douglas Seller CNNile. Tema sõnul pisendavad brändid praeguse kriisi tõsidust.

Ad Age peatoimetaja Brian Braiker lisas, et brändid peaksid panustama kriisi lahendusse reaalsete sammudega, tuues näiteks rõivatööstuse ettevõtte Gapi ja luksuskaupade tootja LVMH, kes on hakanud tootma kaitsemaske ja desinfitseerimisvaheneid.

Eelmisel nädalal lahutas McDonalds Brasiilia oma logos «M» tähe kuldsed kaared. Sarnast kampaaniat on teinud Audi ja Volkswagen. Nike ei kohendanud oma logo, kuid algatas sotsiaalmeediakampaania, kus julgustatakse inimesi kodus sporti tegema. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles