Luminor annab raskel ajal ka liisingust maksepuhkust

Luminori peahoone.

FOTO: Eero Vabamägi

Luminor võimaldab edaspidi ajutiste raskuste korral maksepuhkust ka oma liisinguklientidele. Eraklientidele võimaldatakse maksepuhkust kuni kolm kuud ning äriklientide puhul sõltub see kliendist, juhtumist ja liisitavast varast.

«Praegusest olukorrast tingituna otsustasime ka oma liisinguklientidele võimaldada ajutiste makseraskuste korral maksepuhkust. Eraklientidel on võimalik maksepuhkust taotleda maksimaalselt kolmeks kuuks, kuid äriklientide puhul sõltub see konkreetsest juhtumist,» ütles Luminor Liising AS juhatuse esimees Viljar Lillemägi. «Maksepuhkuse korral jääb eraklientidele liisingulepingu intressimäär samaks, kuid ärikliendi puhul sõltub see mitmest aspektist, ja ühtset reeglit välja tuua ei saa.»

Covid-19 põhjustatud ajutiste makseraskuste tekkimisel on maksepuhkuse taotlemise eelduseks jooksvate ja varasemate märkimisväärsete võlgnevuste puudumine viimase 12 kuu jooksul. Lõplik otsus tehakse kliendi maksepuhkuse taotluse läbivaatamisel.

Varem on Luminor teatanud, et kodulaenukliendid saavad vajadusel taotleda kuni kuuekuulist maksepuhkust. Äriklientide puhul on laenude maksepuhkuse struktureerimise ja pikkuse erinevaid variante, see sõltub eelkõige kliendi finantsseisust, konkreetsest olukorrast ja tema plaanist.

Luminor paneb klientidele südamele, et mida varem murega panga poole pöörduda, seda suurema tõenäosusega leitakse parim lahendus. Nii era- kui ka äriklientide puhul tuleb maksepuhkust taotleda ainult siis, kui selleks on reaalne ja mõjuv põhjus.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles