Majanduslangus on viinud paljud laenuvõtjad olukorda, kus tekkinud makseraskustes otsitakse pangaga kompromissi või võimalusi lepingut muuta. Mõnigi kord selgub, et klient on rumal olnud ja pole lepingusse piisavalt süüvinud. Kuid ka pank ei ole teiega lepingut sõlmides nendest rääkinud või oluliste lepingupunktide tähendust suuliselt üle korranud.
Üleskutse: kui avameelne oli teie laenunõustaja?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kas teil on tekkinud kodulaenulepingu tõttu ebameeldivaid üllatusi? Kas on tingimusi või kohustusi, millest teie laenunõustaja ei rääkinud, kuid mida teades oleksite suutnud hilisemaid probleeme vältida?
Andke oma kogemustest teada selle loo kommentaariumis või e-kirja teel aadressil kaire.uusen@postimees.ee või andrus.karnau@postimees.ee .